Hypotheekadvies klachtenbegeleiding

wij helpen u met onze

Hypotheekadvies klachtenbegeleiding

Heeft u een klacht over een financieel dienstverlenende organisatie met betrekking tot het advies dat zij u gegeven hebben? De Accrediteur heeft een hypotheekscan ontwikkeld waarmee vrij eenvoudig te controleren is of het aan u gegeven advies de juiste is geweest, bij u past en naadloos aansluit op uw wensen en behoeften. Is dit niet het geval, dan helpen we u graag met de klachtenprocedure om uw recht te halen en de gemaakte fouten te laten herstellen waar kan.

Het kan zijn dat uit het hypotheekadvies herstelplan blijkt, dat gemaakte keuzes niet meer te herstellen zijn. Dit kan verstrekkende gevolgen voor u hebben. In dat geval kunnen wij u bijstaan in de klachtenprocedure. Deze stappen zetten wij graag voor u, zodat u er geen omkijken naar heeft.

De kosten zullen wij proberen te verhalen op uw tussenpersoon of uw geldverstrekker. Indien er geschikt wordt, vragen wij van u een percentage mee. Dit zal per casus bekeken worden en is uiteraard altijd in overleg met u.

Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op.

Het kan ook zijn dat uw situatie is veranderd en het advies niet meer aansluit bij de toen der tijd geldende situatie. Dan is er uiteraard geen sprake van een klachtenprocedure of herstelplan en gaan we graag voor u aan de slag voor een passend hypotheekadvies voor uw huidige situatie.